Tuesday 3 April 2012

its been a while~~

Assalamualaikum wbt.hai u'lls.setelah sekian.akhirnya aku post something kt blog ni.huhuh..kesian blog ni.tp aku ada alasan yg sgt munasabah kerana brbuat demikian.Hal ini kerana hidupku yg kian busy n hectic di university.btw..aku dh terima masuk ke Faculty of Medicine Uitm.Alhamdulillah..trcapai jua hasrat ingin buat medic.tp ble dh masuk n rasa sndri life as a medical student..*aaaaarrrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhhhhh........TENSION HIDUP AKUU!!!!! (okayy agak exaggerate dcitu ye..):p but seriously.mmg agak tension kot.there are toooooooooo much to study n read n memorize.n of cos nk kena faham.huhu.aku mmg la sgt terer bab2 mghafal ni kann..*sigh.bermacam2 dugaan yg datang n pergi.syukur la aku boleh jugak brtahan smpai sekarang.thx to my family n my friends n my mentor,nentor..n special thanks to my roommate.samhana sani who always be there n support me!love u guys soooo ssooooo much..^_^ tuhan je yg boleh balas jasa anda semua.
ok la.i think thts all for now.insyaALLAH .i'll update this blog next time k.till then..annyeong!;D


by, wadihah azizan.

nota kaki : sam, wadi pinjam blog sam hehe

1 comment:

  1. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    ReplyDelete